Bruiloft

 Gaan jullie binnenkort trouwen? Dan komt er een heleboel op de af, naast de uitnodiging en de jurk komen ook de catering en locatie om de hoek kijken. Wij nemen graag alle zorg uit handen om van jullie trouwdag de mooiste te maken!


Ontvangst
Bij de ingang staat een houtenbord waarop jullie namen staan en jullie gastenverwelkomen.. Bij binnenkomst staat iedereen perflex, door de rustige romantische uitstraling die jullie hebben gekozen. Door de ruimte heen staan veel kaarsjes, licht gekleurde bloemen en vormen grote windlichten een pad richting de zaal waar de ceremonie plaatsvindt. Onze medewerkers verwelkomen jullie gasten die onder het genot van een kopje nespresso koffie of verse thee elkaar ontmoeten en de fotowand bekijken waar allemaal foto's van jullie samen hangen.

De laatste gasten druppelen binnen, over 10 minuten begint de ceremonie. Inmiddels is de bruidegom aangekomen, hij mengt zich tussen jullie gasten en verplaatst zich langzaam naar de ceremonie ruimte. Wanneer de deuren van de zaal open gaan neemt iedereen plaats op witte stoelen. Aan het plafond hangen witte doeken, er ligt een witte loper uit en aan het middenpad hangen witte bloemen aan de stoelen. Wanneer de bruid aan de arm van haar vader de loper oploopt zullen de deuren achter haar worden gesloten en kan de ceremonie beginnen.

Receptie
Na de ceremonie komt u samen met uw gasten in de ontvangstruimte. De koffie en thee is vervangen voor een bar waar heerlijke dranken geschonken worden, maar eerst een toast! Onze medewerkers serveren een glaasje bubbels zodat u samen het glas kunt heffen. Waarna jullie samen de taart aansnijden, de 5-laagse bruidstaart staat in het midden van de zaal gepresenteerd. Nadat het eerste stuk gesneden is nemen onze collega's het van jullie over en zullen zij iedereen voorzien van een stukje taart.

Terwijl jullie je even terug trekken om op te frissen, zullen 2 koks zich door de ruimte verplaatsen om enkele kleine gerechtjes live te bereiden voor jullie gasten. Terwijl iedereen geniet van een hapje en drankje mengen jullie je weer bij het gezelschap.

Diner
Tijdens de receptie wordt de ceremonie ruimte omgetoverd tot een prachtige dinerzaal. De stoelen en loper hebben plaatsgemaakt voor ronde tafels ingedekt met wit tafellinnen, hoge kandelaren en vazen met prachtige licht gekleurde bloemen. Wanneer iedereen zich richting de dinerzaal begeeft zullen onze medewerkers assisteren bij de tafelschikking en iedereen voorzien van een drankje. Vlak voor het diner neemt de vader van de bruid nog even het woord en richt hij zich tot zijn dochter en schoonzoon, dan kan het diner echt beginnen.

  • Zalm met frisse rode ui, rode biet, appel en skyr
  • Rundersteak met een kruidensalsa, oerpeen, granaatappel en geroosterde groenten
  • Aardbeien met krokant filodeeg, crème van witte chocolade en citroen koekjes


Feestavond

De dinerzaal biedt voldoende ruimte waardoor er ook een dansvloer gecreeërd is. Tijdens het diner zijn de DJ en saxofonist al begonnen met spelen. Er druppelen langzaam avondgasten binnen die zich mengen tussen de daggasten. De feestavond wordt compleet gemaakt met diverse koude en warme hapjes die worden uitgeserveerd door onze medewerkers.

  • Bruschetta met serranoham, mosterdcrème en bosui
  • Bruschetta met geraspte manchego, mandarijn vinaigrette, olijfolie en zwarte peper
  • Mousse van paarse wortel met Spaanse fuet
  • Tataki van tonijn met wasabi, doperwten crème en sesam
  • Kroketje van Old Amsterdam met sambaldip
  • Spicy chicken doritos bite


Het was een geslaadse dag en het feest duurt nog tot in de vroege uurtjes voort.


Door ons ruime assortiment is er altijd een passende invulling voor uw persoonlijke wens. Bespreek uw ideeën rustig met één van onze eventmanagers zodat we samen uw huwelijk tot een groot succes kunnen maken.

Offerte
aanvragen